Συχνές Ερωτήσεις

Σε ποιούς λογαριασμούς μπορώ να πληρώσω αν επιλέξω Τραπεζική Κατάθεση
Μπορείτε να εξοφλήσετε την αγορά σας στους παρακάτω λογαριασμούς
ΠΕΙΡΑΙΩΣ Αριθμός Λογαριασμού: ΙΒΑΝ: GR4801725080005508087016376 EUROBANK Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0266.58.0200575403 ΙΒΑΝ: GR 9102602660000580200575403
ΕΘΝΙΚΗ Αριθμός Λογαριασμού: 45140191995 ΙΒΑΝ GR 9601 104510000045140191995 ALPHABANK Αριθμός Λογαριασμού :560002002005895 ΙΒΑΝ: GR2301405600560002002005895
Ποιά είναι η πολιτική επιστροφών
Βασική μας προτεραιότητα είναι ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος από την αγορά του, όμως εφόσον επιθυμεί να αλλάξει ένα προιόν, μπορεί να το κάνει εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με χρέωση του πελάτη καθώς ισχύει προσφορά για δωρεάν μεταφορικά στην αρχική παραγγελία, και ενημερώνοντας μας άμεσα είτε με e-mail ( [email protected] ). Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην αντίστοιχη σελιδα : "Πολιτική Επιστροφών".
Ποιες εταιρείες χρησιμοποιείτε για τις παραδόσεις?
Χρησιμοποιούμε τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που υπάρξει πρόβλημα με κάποια παραγγελία μου ?
Επικοινωνήστε μαζί μας τις εργάσιμες μέρες και ώρες

Τηλέφωνα & εξυπηρέτηση πελατών: 26210 28585

Μπορείτε επίσης να μας στείλετε email  μέσω της φόρμας επικοινωνίας.
Με την εγγραφή μου, αυτομάτως θα λαμβάνω διαφημιστική ηλεκτρονική αλληλογραφίας από εσάς?
Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.
Με την εγγραφή μου, θα διαθέσετε τα προσωπικά μου δεδομένα σε άλλες εταιρείες;
Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.
Μπορώ να προσθέσω ένα αντικείμενο στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει?
Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε. Αν η νέα παραγγελία σας γίνει πριν αποσταλεί η αρχική σας, πιθανόν να καταφέρουμε να αποσταλούν και οι δύο παραγγελίες μαζί.
Γιατί απορρίφθηκε η κάρτα μου?
Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του χρήστη δεν αποθηκεύονται στα συστήματα του istante.gr. Για όλες τις συναλλαγές ο χρήστης πάντα μεταφέρεται στον ιστότοπο της τράπεζας Πειραιώς οποίος προστατεύεται από σύστημα κρυπτογράφησης SSL 128-bit και παρέχει εκεί τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας. Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.