Συχνές Ερωτήσεις

Μπορείτε να εξοφλήσετε την αγορά σας στους παρακάτω λογαριασμούς

ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμός Λογαριασμού:
ΙΒΑΝ: GR4801725080005508087016376


EUROBANK
Αριθμός Λογαριασμού: 0026.0266.58.0200575403
ΙΒΑΝ: GR 9102602660000580200575403

ΕΘΝΙΚΗ
Αριθμός Λογαριασμού: 45140191995
ΙΒΑΝ GR 9601 104510000045140191995


ALPHABANK
Αριθμός Λογαριασμού :560002002005895
ΙΒΑΝ: GR2301405600560002002005895

Βασική μας προτεραιότητα είναι ο πελάτης να είναι ικανοποιημένος από την αγορά του, όμως εφόσον επιθυμεί να αλλάξει ένα προιόν, μπορεί να το κάνει εντός 15 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με χρέωση του πελάτη καθώς ισχύει προσφορά για δωρεάν μεταφορικά στην αρχική παραγγελία, και ενημερώνοντας μας άμεσα είτε με e-mail ( eshop@istante.gr ). Παρακαλούμε διαβάστε σχετικά την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην αντίστοιχη σελιδα : "Πολιτική Επιστροφών".

Χρησιμοποιούμε τη ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

Επικοινωνήστε μαζί μας τις εργάσιμες μέρες και ώρες

Τηλέφωνα & εξυπηρέτηση πελατών: 26210 28585

Μπορείτε επίσης να μας στείλετε email  μέσω της φόρμας επικοινωνίας.

Όχι, εκτός και αν εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο. Αν επιλέξετε να εγγραφείτε, μπορείτε να ζητήσετε τη διαγραφή σας από τη λίστα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείτε.

Όχι δε θα διαθέσουμε τα δεδομένα σας σε άλλες εταιρείες.

Δυστυχώς δεν μπορείτε. Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία για οτιδήποτε επιπλέον θέλετε να αγοράσετε. Αν η νέα παραγγελία σας γίνει πριν αποσταλεί η αρχική σας, πιθανόν να καταφέρουμε να αποσταλούν και οι δύο παραγγελίες μαζί.

Τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του χρήστη δεν αποθηκεύονται στα συστήματα του istante.gr. Για όλες τις συναλλαγές ο χρήστης πάντα μεταφέρεται στον ιστότοπο της τράπεζας Πειραιώς οποίος προστατεύεται από σύστημα κρυπτογράφησης SSL 128-bit και παρέχει εκεί τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας.

Η τράπεζα σας, μπορεί να σας ενημερώσει για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η κάρτα σας.